
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Učenici u OŠ Mate Lovraka njeguju tradicijsku glazbu svoga kraja ali upoznaju i tradicijsku glazbu drugih regija Hrvatske. Učenici su zato pod vodstvom učiteljice glazbene kulture sudjelovali u natječaju Interpretacijskog centra Muzeja bećarca iz Pleternice. Osmislili su nekoliko dvostiha u desetercu o svojem gradu te ih otpjevali, snimili te zasluženo osvojili besplatno putovanje i posjet Muzeju bećarca.

Pleternicu su posjetili u utorak, 4. 4. 2023. godine te saznali puno više o tradicijskoj glazbi Slavonije, o nošnji, običajima, tamburama i naravno bećarcu. Trideset pet učenika sudionika Malog folklora, Zbora i Tamburaške skupine u pratnji učiteljica: Lucije Gašparić, Josipe Šajnović, Ljiljane Sigur, Kristine Dumbović, Brankice Šuker i Pine Žilić te asistentice Silvane Taletović proveli su gotovo tri sata u ovom interaktivnom modernom muzeju. Učenike je oduševila bećarska radionica gdje su od vune izrađivali „cofek“, saznali su kako se svira samica te probali svirati bisernicu, brač, bugariju i bas, zapjevali su bećarac, igrali videoigru s bisernivom i crtali. Sve zanimljive fotografije i snimke koje su nastale ponijeli su kući na QR kodu svoje ulaznice.

Hvala Interpretacijskom centru Muzej bećarca i gospodinu Mariu Katiću koji nam je osigurao prijevoz te na vrlo zabavan način predstavio svoju Slavoniju i proveo nas kroz jedan od najsuvremenijih muzeja u Hrvatskoj.
Zahvaljujemo našoj ravnateljici Ankici Krnjajić Magdić koja nas je ohrabrila da sudjelujemo u ovom natječaju te organizirala nastavu kako bi dio učenika i učitelja mogao biti na ovoj terenskoj nastavi.
Očekujemo radove učenika na temu naše škole a već po povratku kući još u autobusu nastao je ovaj simpatični bećarac:
Koja j´ škola najbolja jel znate?
Naša škola Lovraka je Mate!







