« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Na Državnom stručnom skupu za učitelje i stručne suradnike edukacijske rehabilitatore i logopede „Okruženja za učinkovito učenje i poučavanje te cjeloviti razvoj“, koji je održan 22. i 23. veljače 2023. u Puli, Antonija Ćosić, stručna suradnica edukacijska rehabilitatorica i Ivančica Bešlić, učiteljica razredne nastave, prezentirale su primjer dobre prakse pod nazivom „Od iluzije do inkluzije – učenik iz spektra u redovnom razrednom odjelu“.
Proces inkluzije našeg učenika iz spektra autizma je kontinuirano putovanje preko mnogobrojnih prepreka i izazova, osobnih i profesionalnih previranja do zajedničkih iznalaženja rješenja u vidu strategija podrške, uske suradnje roditelja i stručnog tima škole. To zajedničko putovanje prikazano je nizom fotografija i video uradaka sa ciljem da naš primjer osnaži neke nove učitelje i stručne suradnike da se upute na slično putovanje.
Ovim izlaganjem naša škola prepoznata je kao inkluzivno orijentirana, unatoč svim izazovima s kojima se nosimo. Nastojimo da naša škola može odgovoriti potrebama svih učenika – kako onih koji imaju teškoće u razvoju, tako i onih koji ih nemaju. Pri tome smo usmjereni, ne na njihove slabosti, već na razvoj individualnih potencijala koje djeca donose u školu, s posebnim naglaskom na njihovu mogućnost sudjelovanja u svakodnevnom životu škole i lokalne zajednice, kao i uklanjanje fizičkih i/ili društvenih prepreka u okruženju u kojem žive. Važno je osvijestiti da inkluzija nije jednokratan događaj, to je kontinuirani proces koji se gradi na uzajamnoj komunikaciji i suradnji na relacijama učenik-roditelji-učitelji-stručni suradnici-PUN-ravnatelj-vršnjaci i jedino mobilizacijom resursa svakog pojedinog dionika u tom procesu, moguće je uistinu doživjeti i živjeti inkluziju.