
| « Listopad 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Tijekom Dječjeg tjedna učenici su na poseban način koračali kroz svijet emocija, prijateljstva i međusobnog pomaganja.
U produženom boravku razgovarali su o empatiji i iskazivanju osjećaja na društveno prihvatljiv način. Kroz različite tematske igre, vježbe disanja i tehnike opuštanja, učili su prepoznati i izraziti svoje emocije. Izrađivali su emotikone s pozitivnim i ohrabrujućim porukama kojima su uljepšali dane svojim prijateljima.
Učenici četvrtih razreda su kroz slušanje glazbenih primjera osvještavali svoje osjećaje, ali i prepoznavali osjećaje koje nam glazba prenosi. Učenici su zaključili da se uz glazbu opuštamo, ona nas razveseli ili razigra, ponekad plešemo, ali se i prisjetimo tužnih događaja iz života. Da bi mogli suosjećati s nekim moramo znati slušati i prepoznati osjećaje. To nije lako, no učenici su vrlo uspješno prepoznavali različita raspoloženja, kreirali su i posebne emotikone i na kraju zajedno zaplesali marama prateći tijek melodije i ritam. Radionicu Čujem tvoje osjećaje je osmislila i provela učiteljica glazbene kulture Pina Žilić.
Učenici 2.b razreda razgovarali su o načinima na koje mogu pomoći prijateljima s poteškoćama u učenju. Formirali su skupinu razrednih pomagača koja će izrađivati slikovne materijale i koristiti razredna didaktička pomagala u vršnjačkom poučavanju i uvježbavanju nastavnih sadržaja.
U produženom boravku u područnoj školi učenici su također obrađivali teme empatije, osjećaja i prijateljstva. Izradili su poštanski sandučić u koji su tijekom tjedna ubacivali poruke za razredne prijatelje. Čitali su priče iz Velike knjige emocija, izražavali svoje misli i osjećaje, a kraj tjedna obilježili su predstavljanjem svojih najdražih igračaka kroz dramske tehnike. Igračke su usporedili s nekadašnjim tradicijskim igračkama, koje su i sami izrađivali. Razgovarali su i o mentalnom zdravlju te izradili kapicu ugodnih misli.
Učenici 4.a i 4.b razreda kroz razgovor o empatiji pisali su poruke podrške prijatelju u nevolji. Poruke su potom zalijepili na drvo empatije, simbol zajedništva, razumijevanja i brige za druge.
Dječji tjedan protekao je u ozračju međusobnog uvažavanja, podrške i razvijanja socijalno-emocionalnih vještina koje su temelj zdravih odnosa i školskog zajedništva.
















