preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mate Lovraka Petrinja

Login
Kalendar
« Listopad 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 6. 2010.

Ukupno: 953581
Ovaj mjesec: 10552
Ovaj tjedan: 2846
Danas: 399
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dječji tjedan
Autor: Matea Boškić, 13. 10. 2025.

Tijekom Dječjeg tjedna učenici su na poseban način koračali kroz svijet emocija, prijateljstva i međusobnog pomaganja.

U produženom boravku razgovarali su o empatiji i iskazivanju osjećaja na društveno prihvatljiv način. Kroz različite tematske igre, vježbe disanja i tehnike opuštanja, učili su prepoznati i izraziti svoje emocije. Izrađivali su emotikone s pozitivnim i ohrabrujućim porukama kojima su uljepšali dane svojim prijateljima.

Učenici četvrtih razreda su kroz slušanje glazbenih primjera osvještavali svoje osjećaje, ali i prepoznavali osjećaje koje nam glazba prenosi. Učenici su zaključili da se uz glazbu opuštamo, ona nas razveseli ili razigra, ponekad plešemo, ali se i prisjetimo tužnih događaja iz života. Da bi mogli suosjećati s nekim moramo znati slušati i prepoznati osjećaje. To nije lako, no učenici su vrlo uspješno prepoznavali različita raspoloženja, kreirali su i posebne emotikone i na kraju zajedno zaplesali marama prateći tijek melodije i ritam. Radionicu Čujem tvoje osjećaje je osmislila i provela učiteljica glazbene kulture Pina Žilić.

Učenici 2.b razreda razgovarali su o načinima na koje mogu pomoći prijateljima s poteškoćama u učenju. Formirali su skupinu razrednih pomagača koja će izrađivati slikovne materijale i koristiti razredna didaktička pomagala u vršnjačkom poučavanju i uvježbavanju nastavnih sadržaja.

U produženom boravku u područnoj školi učenici su također obrađivali teme empatije, osjećaja i prijateljstva. Izradili su poštanski sandučić u koji su tijekom tjedna ubacivali poruke za razredne prijatelje. Čitali su priče iz Velike knjige emocija, izražavali svoje misli i osjećaje, a kraj tjedna obilježili su predstavljanjem svojih najdražih igračaka kroz dramske tehnike. Igračke su usporedili s nekadašnjim tradicijskim igračkama, koje su i sami izrađivali. Razgovarali su i o mentalnom zdravlju te izradili kapicu ugodnih misli.

Učenici 4.a i 4.b razreda kroz razgovor o empatiji pisali su poruke podrške prijatelju u nevolji. Poruke su potom zalijepili na drvo empatije, simbol zajedništva, razumijevanja i brige za druge.

Dječji tjedan protekao je u ozračju međusobnog uvažavanja, podrške i razvijanja socijalno-emocionalnih vještina koje su temelj zdravih odnosa i školskog zajedništva.


 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju