« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Tijekom drugog dijela zimskog odmora učenika održane su radionice za učenike 6. i 7. razreda naše škole u sklopu projekta „Izrada i razvoj videoigara“. Projekt je odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja u svrhu poticanja rada s darovitim učenicima. Radionice je vodila učiteljica tehničke kulture i informatike Andrea Galian-Pucović.
Cilj projekta bio je ovladati svim potrebnim vještinama za izradu svoje prve videoigre - samostalno izraditi računalnu igru u programu Scratch uključujući stvaranje priče, dizajniranje i programiranje, testiranje, izradu prototipova i slično. Osposobljavanje uključuje pisanje koda igre, izradu grafičkih i zvučnih sadržaja, testiranje igara, analizu i optimizaciju koda igre.
Programiranje nije samo pisanje računalnih programa. Programiranje je razvoj mašte, kreativnosti, rješavanje problema, otklanjanje grešaka, razvijanje logičkog razmišljanja i računalnog razmišljanja, a to podrazumijeva razvoj strategija za rješavanje problema koji se mogu odnositi i na neprogramerska područja. Zbog toga se može reći da programiranje mijenja način razmišljanja. Kada uzmemo u obzir da živimo u digitalnom dobu i da je djeci tehnologija „prirodno“ okruženje, jasno je da bi takve promjene trebali uzeti u obzir u školovanju. S obzirom na sveprisutnost informatike u svakodnevnom životu, i s pretpostavkom da će ta prisutnost postajati sve izraženija, računalno razmišljanje postaje uz čitanje, pisanje i aritmetiku četvrta „analitička sposobnost“.